Saturday, April 5, 2014

Mata Bercahaya, Pipi Kemerahan Dengan Carotomax

Mata Bercahaya, Pipi Kemerahan Dengan Carotomax

Haaaa...amacam, menarik dan tertarik x dengan tajuk entry saya ari ni....

Pada yang bercermin mata, yang bercontact lens, yang mata rabun ayam mahupun rabun malam, nilah produk yang pasti buat anda x tido malam memikirkannya...

Bagi yang nak cantik...(citer pasal cantik lagi..best kan...), yang teringin nak pipi nampak kemerah-merahan walaupun x pakai blusher n kulit x berapa nak cerah, ini jugakla produk  yang patut dan sangat perlu anda dapatkan sebaik saja anda habis baca entry ni.... ^__^

Memperkenalkan....

mata bersinar dengan carotomax shaklee
CAROTOMAX......si kecil yang comel lote, tapi kuasanya, setanding pembedahan laser mata....(exaggeration sikit ye di situ ya) dan sehebat blusher jenama-jenama make up yang hebat seperti MAC, Maybelline, SimplySiti dan sebagainya...(x berapa nak tau sangat brand make up sebab x guna hihihi)...

Apa yang best sangat Carotomax ni??? Untuk pengetahuan, carotomax ni lah produk Shaklee yang paling sikit kuantitinya dalam sebotol, hanya ada 30 biji je dalam setiap botol, malah botolnya kecik je, so sangat mudah nak dibawa ke mana-mana. Letak dalam handbag pun dia tak amik space yang besar...

Carotomax memberikan anda perlindungan antioksida yang sangat tinggi. Ini kerana, ianya mengandungi 6 jenis karotenoid yang sangat diperlukan oleh badan, yang TIDAK terdapat dalam produk-produk kesihatan yang lain, dalam hanya 1 kapsul sahaja. Kesemua karotenoid  ini adalah diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang memang terkenal kaya dengan antioksida seperti rumpai laut, non-GMO tomato, biji anggur, brokoli, pot marigold, epal, kentang, minyak sawit, strawberi, karot dan sebagainya. Setiap buahan mahupun sayuran ini diekstrak khasiat anti-oksidanya melalui cara pengasingan dan disalurkan dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi.
carotomax shaklee
Secara puratanya, manusia hanya mampu memperolehi sebanyak 8mg karotenoid lutein, likopena dan beta karotena dari sumber makanan, sebaliknya badan kita memerlukan lebih dari itu. Akan tetapi, dengan adanya Carotomax, badan kita mampu mendapatkan sehingga 15mg karotenoid dari hanya sebiji kapsul sahaja!! hebat kan... ^__^

Berikut adalah jenis-jenis nutrisi yang terdapat dalam Carotomax dan fungsinya...
carotomax shaklee 
Manfaat utama Carotomax antaranya adalah :
  1. lebih selamat dari vitamin A : pengambilan vitamin A yang berlebihan boleh menyebabkan toksisiti, seperti yang ditemui oleh saintis pada tahun 1912.
  2. mempertingkatkan penglihatan : ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. mempertingkatn masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, gegelung hitam di bawah mata dan sebagainya.
  3. meredakan penyakit kulit : pengambilan yang berterusan akan melegakan masalah kulit seperti kulit kering, kulit gugur, jerawat, acne dan lain-lain.
  4. melawan kanser dan oksidasi : pengambilan kerap beta karotena membantu mengukuhkan sistem imunisasi, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser serta menghalang pembentukan sel-sel kanser yang baru.
  5. menghalang infeksi : merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis, asma dan selsema.
 Setiap hidangan sebiji Carotomax adalah bersamaan dengan....
carotomax shaklee
Baguskan....adakalanya kita tak mampu nak makan kesemua ini setiap hari. Akan tetapi, hanya dengan sebiji Carotomax, kita mampu membekalkan nutrisi yang lengkap untuk badan kita...

Seperti yang saya sebutkan di atas, tidak ada satu pun supplemen selain Shaklee yang mempunyai 6 jenis karotenoid dalam satu kapsul. Paling banyak pun, hanya setakat 5 jenis karotenoid sahaja, akan tetapi, harganya sangat menakutkan. Malah anda perlu mengambil lebih dari 1 biji dalam sehari bagi mendapatkan kandungan nutrisi yang sama dengan sebiji Carotomax Shaklee.

Berikut adalah perbandingannya..
carotomax shaklee 

Cadangan pengambilan
  • untuk pemeliharaan kesihatan : 1 atau 2 kapsul, dimakan 2 kali sehari (selepas makan)
  • untuk penyakit mata, semas rawatan penyakit : 2 kapsul , 2 kali sehari (slepas makan)
Bagaimana??? Mahukah anda mata yang bebas cermin mata, bebas contact lens, mampu memandu malam tanpa risaukan silau lampu kereta lain, kulit pipi yang kemerah-merahan tanpa perlu bersusah-payah tepek make-up tebal??

Dapatkan segera untuk yang nak...Bagi yang tak nak, sila abaikan posting ini... ^__^

Sunday, March 2, 2014

PROMOSI ESP UNTUK BULAN MAC





PROMOSI ESP UNTUK BULAN MAC
BUY 6 FREE 1
BELI 1 PUN DAPAT HARGA PROMO
UNTUNG GILER....RUGI SAPA TAK GRAB 1....

Kenapa ESP penting ?
==================
ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol.

Apa faedah ESP ?
1. Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.
5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

HARGA MENJUNAM TURUN... JIMAT YG MELAMPAU-LAMPAU....
MAI PM CEPAT-CEPAT, PRODUK PALING HOT BULAN NI....

pm/ 0177641401

Wednesday, February 26, 2014

Testimoni Herb Lax Shaklee Untuk Mengempiskan Perut


Testimoni Herb Lax Shaklee Untuk Mengempiskan Perut 

 

 

Ini testimoni fresh ni.... perut sudah mengempis. Of course la bukan perut MA kan. Besar dan masih tinggi lagi ni.

Customer ni makan herb lax. Setiap dua hari dia ambil herblax empat biji. Makan malamnya, esok... perut membuang dengan jayanya.

Kiranya, proses detox berjalan lancar - segala toksin berlebihan di dalam badan, di keluarkan. Detox ialah proses meneutralkan atau membuang toksin dari dalam badan. Toksin ni adalah semua benda yang boleh membahayakan tisu badan - macam-macam la, dari aktiviti sel, persekitaran, makanan dan air. Jadi, bila toksin banyak dalam badan, penyerapan nutrient akan menjadi slow. Nak diet pun, mungkin tidak berapa berkesan.


Pembersihan usus
Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis di dalam tubuh badan kita. 

Mengurangkan masalah sembelit 
Tindakan pembersihannya yang lembut boleh menggembalikan semula proses semulajadi pergerakkan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.  

Mengempiskan perut 
Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. 


LIZA
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1083863]
aa.liza1005@gmail.com
sms 0177641401


Detox dengan Herb Lax Shaklee

Entri kali ini saya nak cerita mengenai Herb Lax. Ia lebih dikenali sebagai detox. Apa itu detox? Nak tahu? 

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Mari kita mengenali Herb Lax dengan lebih dekat. Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi:


  • alfalfa leaves
  • senna leaves
  • anise seed
  • blue malva flower
  • buckhorn bark
  • licorice root
  • rhubarb root
  • fennel seed
  • culver’s root.
  •  
  • Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

    Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.

    Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis.Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.

    Kebaikan Herb Lax

    • pembersihan najis yang tersekat
    • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
    • membantu masalah sembelit
    • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
    • mengempiskan perut
    • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.

    Siapakah yang perlu amalkan Herb Lax ? 

  • pengamal tegar ubat tahan sakit.
  • mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit 
  • mereka yang banyak jerawat
  • pesakit gout
  • mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan suplemen

Mari kita baca testimoni di bawah


"Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam..."
Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan"


Selepas badan dah buat proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan suplemen akan lebih cepat dan berkesan. Almaklumlah perut adalah rumah penyakit. Usus pula bolehlah dianggap sebagai bilik dalam rumah penyakit ini. Bila usus sihat, penyakit tak dapatlah nak berumahtangga di sini.Yang tinggal hanyalah rumah yang bersih dan pengambilan suplemen pasti mengindahkan lagi rumah kita ini.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

ALIZA
♥ sms/ 0177641401
♥ Emel : aa.liza1005@gmail.com



Saturday, February 22, 2014

Testimonial hot pengguna Vita-lea Shaklee:


Testimonial hot pengguna Vita-lea Shaklee:

"Badan lebih bertenaga walaupun diusia 70tahun++"

Bukan tu jer..ni testimonial sendiri:

"Pn.Lin ni macam bukan dlm pantang sbb sy tengok sihat segar bugar bertenaga je walaupun baru 2 minggu berpantang"- Jururawat Masyarakat.
Alhamdulillah..produk shaklee mmg terbukti selamat, sihat dan semulajadi. Sesuai untuk seisi keluarga tau.

Sempena promosi bulan Februari 2014, beli 6 percuma 1 tau Vita-lea Iron Formular.

Nak order untuk:
1) mak abah 1botol,
2) suami isteri 1botol,
3) anak remaja 1botol,
4) sepupu sepapat 1botol,
5) maktok tokwan 1botol,
6) pakcik makcik 1botol,
7) jiran tetangga 1botol.

Nak ler tu..kan jimat kongsi beli ramai2..murah dan berbaloi2..sebotol ada 120biji tahan 4 bulan tau!
Jangan risau..saya bole guide cara makan yang betul untuk efek yang superb!

Pm/0177641401

Masalah Jerawat, Kulit kusam dan berparut?








Masalah Jerawat, Kulit kusam dan berparut?
Cubalah Vitamin E Shaklee .. membantu selesaikan masalah tanpa sebarang kesan sampingan.
✿ Penting untuk kecantikan kulit
✿ Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida
✿ Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan, melembapkan dan mencerahkan kulit
✿ Mempercepatkan proses pemulihan kulit, bagus untuk mereka yang mempunyai kulit kering
✿ Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
✿ Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit serta menghilangkan parut jerawat
✿1 botol – 120 biji untuk 4 bulan lamanya… harga pasti berbaloi-baloi!

✿Sangat berkesan diambil bersama ESP Shaklee untuk kulit berseri-seri dan cantik


Friday, February 21, 2014

VITA-LEA




Ada 120 biji dimana boleh tahan selama hampir 4 bulan (sangat jimat & berbaloi)

Adakah anda seorang pengamal multivitamin? Berita gembira bagi anda penggemar multivitamin kerana kami di Shaklee ada multivitamin yang sgt best yg dikenali sbg ViTA-LEA..
Kenapa Vita-Lea Shaklee sgt best dan lain dr jenama lain?
-        - Terbaik dalam pasaran- Mengandungi  19 nutrien (12 vitamin  dan 7 mineral).Semua jenisnya ada tercatat di label botol.
-     -    Teknologi terbaik – Dirumus secara saintifik dan teruji keberkesanannya.
-      -   Biotin – 100% US RDA, komponen vitamin yg termahal.
-        - Menyediakan vitamin dan mineral seimbang yg lebih baik menurut piawaian  Daily Standard.
-        - Tingkatkan ‘density/ketumpatan tulang (2 hingga 3 x ganda.
-       -  Merangkumi 40 jenis makanan
-      -   Tempoh masa pemecahan yg unggul (excellent)
-      -   Semua bahannya adalah SEMULAJADI
Siapa yang perlu makan Shaklee Vita-Lea nie?
  • Secara umumnya, untuk semua orang dewasa yang pentingkan kesihatan optimum. Lebih-lebih lagi kepada penggemar makanan segera, suka makan di luar, dan yang makan ikut selera – bukan ikut gizi seimbang.
  • Mengandungi Beta Carotene yang membantu mengekalkan pertumbuhan badan, mengawal masalah penglihatan & membantu pembentukan tisu badan.
  • Diformulasi dengan Iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah di dalam badan.
  • Ibu mengandung yang selalu kena anemia (Vita-Lea Iron Formula!). Tak perlu susah payah makan kerang atau organ dalaman lain. Zat besi perlu untuk pembentukan sel darah merah buat janin/ bayi di dalam kandungan.
  • Ibu menyusu, terutama yang bayinya dah berumur 6 bulan ke atas. Kajian mendapati kandungan zat besi di dalam susu ibu akan berkurangan selepas 6 bulan. Sebab itu ibu-ibu digalakkan memberi ikan bilis dalam makanan pejal pertama si manja. Dengan pengambilan Vita-Lea, Insya Allah kandungan zat besi di dalam susu ibu dapat di kekalkan pada paras yang selamat. Sebab itu kami cadangkan Vita-Lea di dalam Set Penyusuan Shaklee kami.
  • Cegah penyakit tiroid atau beguk. Penyakit beguk nie di sebabkan oleh kekurangan iodin dalam badan pesakit. Sebiji vita-lea mengandungi 75 mcg Iodine (as potassium iodide and sea kelp). Jika anda sedang menghidapi, atau diserang beguk, ambil 2 biji Vita-Lea sehari, untuk memperolehi sumber 150 mcg Iodine, ya. Insya Allah.
*Credit

Vita-lea shaklee dpt membantu ibu2 hamil yg mengalami masalah HB rendah..

                                       
"Juz nak share..sy bik produk Shaklee xsmpi sebulan, sy try produk ni sbb masa cek d klinik(masa tu ngah preg 5 bln), hb sy rendah dlm 10..pas consume set preg 2 minggu,p cek balik,misi kata..ok hb dh naik..11.5..gumbira sgt..siap dia tny bik vitamin pa..:)..skrg sy tmbh esp n omega..insyaAllah masa pantang nnt nak amalkan produk Shaklee gak,sbb anak sblm ni semua pakai jamu,tp separuh jalan jer..last2 x abis..”
Alhamdulillah dgn izin Allah semua berjalan lancar..Masalah HB rendah dpt diatasi..Anda mengalami masalah yg sama? Bolehla mencuba produk Shaklee ini dgn menghubungi :
017-7641401  atau email aa.liza1005@gmail.com