VITA-LEA




Ada 120 biji dimana boleh tahan selama hampir 4 bulan (sangat jimat & berbaloi)

Adakah anda seorang pengamal multivitamin? Berita gembira bagi anda penggemar multivitamin kerana kami di Shaklee ada multivitamin yang sgt best yg dikenali sbg ViTA-LEA..
Kenapa Vita-Lea Shaklee sgt best dan lain dr jenama lain?
-        - Terbaik dalam pasaran- Mengandungi  19 nutrien (12 vitamin  dan 7 mineral).Semua jenisnya ada tercatat di label botol.
-     -    Teknologi terbaik – Dirumus secara saintifik dan teruji keberkesanannya.
-      -   Biotin – 100% US RDA, komponen vitamin yg termahal.
-        - Menyediakan vitamin dan mineral seimbang yg lebih baik menurut piawaian  Daily Standard.
-        - Tingkatkan ‘density/ketumpatan tulang (2 hingga 3 x ganda.
-       -  Merangkumi 40 jenis makanan
-      -   Tempoh masa pemecahan yg unggul (excellent)
-      -   Semua bahannya adalah SEMULAJADI
Siapa yang perlu makan Shaklee Vita-Lea nie?
  • Secara umumnya, untuk semua orang dewasa yang pentingkan kesihatan optimum. Lebih-lebih lagi kepada penggemar makanan segera, suka makan di luar, dan yang makan ikut selera – bukan ikut gizi seimbang.
  • Mengandungi Beta Carotene yang membantu mengekalkan pertumbuhan badan, mengawal masalah penglihatan & membantu pembentukan tisu badan.
  • Diformulasi dengan Iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah di dalam badan.
  • Ibu mengandung yang selalu kena anemia (Vita-Lea Iron Formula!). Tak perlu susah payah makan kerang atau organ dalaman lain. Zat besi perlu untuk pembentukan sel darah merah buat janin/ bayi di dalam kandungan.
  • Ibu menyusu, terutama yang bayinya dah berumur 6 bulan ke atas. Kajian mendapati kandungan zat besi di dalam susu ibu akan berkurangan selepas 6 bulan. Sebab itu ibu-ibu digalakkan memberi ikan bilis dalam makanan pejal pertama si manja. Dengan pengambilan Vita-Lea, Insya Allah kandungan zat besi di dalam susu ibu dapat di kekalkan pada paras yang selamat. Sebab itu kami cadangkan Vita-Lea di dalam Set Penyusuan Shaklee kami.
  • Cegah penyakit tiroid atau beguk. Penyakit beguk nie di sebabkan oleh kekurangan iodin dalam badan pesakit. Sebiji vita-lea mengandungi 75 mcg Iodine (as potassium iodide and sea kelp). Jika anda sedang menghidapi, atau diserang beguk, ambil 2 biji Vita-Lea sehari, untuk memperolehi sumber 150 mcg Iodine, ya. Insya Allah.
*Credit

Vita-lea shaklee dpt membantu ibu2 hamil yg mengalami masalah HB rendah..

                                       
"Juz nak share..sy bik produk Shaklee xsmpi sebulan, sy try produk ni sbb masa cek d klinik(masa tu ngah preg 5 bln), hb sy rendah dlm 10..pas consume set preg 2 minggu,p cek balik,misi kata..ok hb dh naik..11.5..gumbira sgt..siap dia tny bik vitamin pa..:)..skrg sy tmbh esp n omega..insyaAllah masa pantang nnt nak amalkan produk Shaklee gak,sbb anak sblm ni semua pakai jamu,tp separuh jalan jer..last2 x abis..”
Alhamdulillah dgn izin Allah semua berjalan lancar..Masalah HB rendah dpt diatasi..Anda mengalami masalah yg sama? Bolehla mencuba produk Shaklee ini dgn menghubungi :
017-7641401  atau email aa.liza1005@gmail.com












Comments

Popular Posts